АвіаТЕСТ
Політика якості
Політика ВІЛ “АвіаТЕСТ” в сфері якості – це зобов’язання керівництва в забезпеченні високого рівня професійності виконання випробувань продукції під час обслуговування замовника в межах заявленої сфери акредитації, встановлення, підтримування та поліпшення системи управління згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2006. Політика з якості ВІЛ «АвіаТЕСТ» – це зобов’язання керівництва ВІЛ «АвіаТЕСТ» підтримувати високий організаційний, технічний та компетентний рівень випробувальної діяльності з метою повного виконання вимог Замовника шляхом досягнення цілей з якості.
В «АвіаТЕСТ» встановлено цілі стосовно Системи якості:
– забезпечення організації системи управління та діяльності ВІЛ «АвіаТЕСТ» згідно з вимогами ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 в рамках сфери акредитації;
– повне виконання вимог та очікувань Замовника, що розглядаються як головне призначення системи управління якістю та є критерієм оцінки її ефективності та результативності.
– забезпечення стабільно високого рівня виконання випробувань згідно вимог чинних нормативних документів з метою надання достовірних та точних результатів;
– забезпечення сталої професійної практики;
– забезпечення неупередженості, об’єктивності, конфіденційності та компетентності під час виконання випробувальних робіт;
– забезпечення професійної компетентності та підвищення рівня кваліфікації кожного співробітника;
– забезпечення розвитку матеріально-технічної бази та безпечних умов праці;
– забезпечення поліпшення результативності системи управління.